Türk telekom mobil ödeme limiti kaldırma

Türk telekom mobil ödeme limiti kaldırma

Türk Telekom Mobil Ödeme Limitimi İstediğim Zaman Değiştirebilir miyim? Hayır. Mobil ödeme limiti kullanıcıların ödeme performanslarına göre otomatik güncellenmektedir. Faturasız hatlar için limit 600 TL iken faturalı hat kullanıcıları için ise limit 500 TL'dir.

Türk Telekom ödeme limiti nasıl arttırılır?

Fatura Üst Sınırı limitinizi kısa mesaj yoluyla, Online İşlemler Merkezinden veya Müşteri Hizmetlerinden güncelleyebilirsiniz. Kısa mesaj ile istediğiniz limiti için; FUS90; FUS100;FUS150, FUS200 ya da FUS500 yazip 5555'e ücretsiz olarak göndererek güncelleyebilirsiniz.

Mobil odeme limitimi nasil ogrenirim?

MOBILODEME LIMIT yazıp 2222'ye göndererek kalan mobil ödeme limit bilginizi öğrenebilirsiniz. Limitler üye iş yerine göre farklılık gösterebilir.

Türk Telekom aşım durdurma nasıl yapılır?

1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla, kullanım miktarının € ve 0 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen bireysel müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555'e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden, Mobil Online İşlemler Merkezinden işleminizi gerçekleştirebilir.

Türk Telekom Mobil ödeme ne demek?

Türk Telekom'un Türk Telekom Mobil Ödeme seçeneğini gördüğünüz her yerde sadece cep telefonu numaranız ile kolay, hızlı ve güvenli alışveriş yapabilirsiniz! Satın aldığınız ürün ve hizmetin bedeli faturalı mobil hatlarda faturaya yansırken, faturasız mobil hatlarda ise TL bakiyesinden düşer.

Türk Telekom Mobil ödeme limiti ne kadar?

Türk Telekom Mobil Ödeme servisi için maksimum aylık limit faturasız hatlar için 600 TL, faturalı hatlar için 500 TL'dir. Sadece faturalı hatlar için yeni hat aktif edildikten sonraki ilk 4 ay limit 70 TL ile sınırlıdır. Tek seferde işlem limiti ise 300 TL'dir.

Türk Telekom fatura üst sınırı nasıl yapılır?

Fatura Üst Sınırı servisinden yararlanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz.

  1. Online İşlem Merkezi.
  2. Mobil Online İşlem Merkezi.
  3. 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri.
  4. 0800 314 15 16 – Sesli yanıt Sistemi.
  5. Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

Türk Telekom mobil ödeme limitimi nasıl öğrenirim?

Azami limit tutarınızı Mobil Online Uygulaması üzerinden veya çağrı merkezini arayarak öğrenebilirsiniz. Ürün bedeli faturalı hatlarda fatura tutarına yansırken, faturasız hatlarda ise TL bakiyesinden düşülmektedir.